Alio? Ne, originalumo čia nėra.


Atėjo "pavasaris". Nors dar tik kalendorinis, bet vistiek užvakar buvau nuvykusi į miestą pavasariniam spintos atnaujinimui. Iš vakaro buvau susidariusi mažytį sąrašėlį, ko gi man reiktų : džinsiniai marškiniai, šortai, įvairios pėdkelnės, palaidinė, suknelė, batai, klostuotas sijonas... Atsikėlusi ryte buvau tikrai geros nuotaikos, nes "šopingas" visada linksmina ir teikia gerų emocijų. Nors ir tuština piniginę.....
Nuvažiavau į turgų. Ir žinot ką? Po to buvau taip įsiutusi, koneverkiau iš pykčio. Jei klausiate "kodėl?" atsakau : nes viskas ten VIENODA. Pas visus pardavėjus TAS PATS. Tik kai kurie dar turi drąsos užkelti kainas dvigubai. Nors čia jau ir taip seniai buvo aišku, kad turgus - "uniforminių" švarkų ir a la odinių batų vieta. Bet seniau buvo kitaip. Rasdavau ir gražių suknelių, ir batelių. O dabar? 5 iš 8 vietų parduoda tuos pačius "I ♥ mustache" megztinius. Visuose batų skyriuose liūdnos tįso tos pačios juodos platformos, kurios buvo madingos prieš 2 metus. Jokio origalumo, jokių naujovių. Nieko. BET, yra vienas BET - jeigu žmonės šių ir dar kitų dalykų nepirktų, jų niekas ir neparduotų. Logiškai pamąsčius, atrodo, kad žmonėms patinka tokia padėtis - paauglės visdar ieško amerikietiško universiteto stiliaus švarkų, moterys perka juodus aulinukus, o vyrai ateina tik su labai svarbiu reikalu, arba atlydi savo antrąją pusę. Ir aš nekalbu vien apie turgų, daug kur (bet ne visur) - net ir didžiuosiuose prekybo centruose, "firminėse" parduotuvėse. Tik kainos supermarketuose ir turguje skiriasi. Nors pala, vakar mačiau batus už 150lt, kuriuos pernai pirkau už 50lt :)
Tad prie ko tai veda? Ar mes, XXI a. gyvenantys žmonės, kurie turi tiek daug pasirinkimų aplinkui, nežinome ko tikrai norime, ir sekame kitų pėdomis? Kodėl taip yra? Beveik visuose savo straipsniuose akcentuoju šią problemą - originalumo trūkumą, vienodumą. Žinau, nors ne mano reikalas, bet pikta apsidairius aplinkui. Žinau, kad ne visoms (-iems) rūpi apranga. Bet yra tokių, kurie laiko save supermadingais, nes nešioja tai, ko parduotuvėse ir internetiniuose tinklalapiuose pilna. Aš nieko prieš drabužių įsigijimą iš šių vietų neturiu, bet argi sunku tą rūbą priderinti kitaip? Taip, kad atitiktų tavo charakterį, stilių. Kad tau būtų patogu. Ne, visgi žmonės nori būti vienodai sukirpti kaip avys. Atsiprašau už tokią nuomonę, bet aš taip mąstau.

O grįžtant prie mano "šopingo" temos pasakysiu, kad nusipirkau labai gražius džinsinius marškinius, šortus, suknutę. Dėvėtų drabužių skyriuje. Bet dar naujus, su etiketėmis, už patrauklią kainą ir geros kokybės. Niekada nevengiu ten užsukti, ir dabar galiu drąsiai sakyti, kad man jie patinka labiau nei naujų drabužių pardavimo vietos. Second-hand'uose niekada nerasi 2 vienodų rūbų ir dydžių. Todėl ir yra įdomu : ieškoti ir surasti tau tobulai tinkantį drabužį. O vėliau žinoti, kad beveik niekas aplinkui tokio neturi :)


Žinau, kad nuomonę priimsite nevienodai.
Gero vakaro,
Rūta.♥

Komentarai

  1. Labai pritariu Tavo nuomonei. Taip pat manau, jog dėvėtų drabužių skyriuje, tikrai galima rasti daug išskirtinesnių, galbūt stilingesnių, negu naujose prekėse, didelėmis kainomis, ir netgi prastesne (kaip sakant "kinietiška" kokybe) drabužių, bei aksesuarų. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

kada ateina suvokimas, jog gyveni gerai?

šešios stygos vidurnaktį

Tobulas rudens rytas