man niekas nesakė


Man niekas nesakė, 
jog ateis diena, 
kai žvaigždės nebebus tik bereikšmiai dangaus kūnai ir dujų sferos juodame nakties danguje.

Man niekas nesakė,
 kad muzika taps daugiau nei tik tylą užpildančiu fonu ar priežastimi šokti lietaus balose niekam nežinant.

Man niekas nesakė
apie tai, jog juodos raidės iš knygų pavirs neišsenkančios išminties šaltiniais, susijungs į beribę visumą ir tyliai kuždės į ausį, kad fantazija ir svajonės yra galingas ginklas prieš pasaulio blogį.

Man niekas nesakė,
 kad draugus prisirišti privalu kaip spalvotą helio balioną, kuris lengvai gali kilti į viršų ir pabėgti Tau nespėjus apsidairyti.

Man niekas nesakė,
jog reikia turėti ir nuosavą mažą pasaulėlį ir triukšmingus vakarus kartais iškeisti į vienumos valandas šaltoje ankstyvo pavasario pievoje.

Man niekas nesakė,
kam galėsiu pasakyti paskutinį "ačiū" ar "sudie", ką galėsiu stipriai apglėbti nuo šalčio sustingusiomis rankomis ir nepaleisti.

Man niekas nesakė,
jog meilė gali būti ne tokia, kaip iš filmų ir alsuojanti cinamonu, galinti palikti skausmingas tuštumas vienas kito širdyse.

Man niekas nesakė,
kurias svajones aš galėsiu išpildyti ir kiek jėgų turėsiu tapti tikru ir nesuvaidintu žmogumi.

Man niekas nesakė,
kad ateis diena, kai aš visa tai suprasiu ir trokšiu suprasti dar daugiau. 


O gal aš to ir neturėjau žinoti, nes tada nebūtų reikėję ieškoti atsakymų į klausimus, kuriuos kėliau visą gyvenimą. Nebūtų reikėję suklupti, atsikelti ir išmokti vaikščioti, eiti toliau ir tapti žmogumi, kuriuo visada svajojau būti; ne egzistuoti, bet gyventi čia ir dabar.


Atrandam, norim, trokštam, siekiam savo laiką ir save pralenkti, einame ne milimetrais - sieksniais, tartum karštą plieną lankstom lemtį."
-Justinas Marcinkevičius

Komentarai

  1. Labai gražu. O dar su tokia muzika..:) skaičiau ir užmiršau visas savo problemas, pasinėriau į žmogiškąją nežemišką būtį ir džiaugiausi it mažas vaikas, pamatęs Kalėdų senelį.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ak, ačiū labai! Malonu, jog mano kūryba priverčia taip jaustis :)*
      O patys Coldplay turi kažką magiško, kas suteikia bet kokiam įrašui melancholijos ir grožio..

      Panaikinti
  2. Vieno žodžiu: gražu.
    Daugiau neturiu ką pasakyti. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kartais užtenka ir vieno žodžio, kad pasijausčiau gerai! Dėkoju :)

      Panaikinti
  3. Nepakartojama! Vienu tekstu išsakai visas žmonių mintis ir dvejones ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gabija, nors čia rašiau asmeniškai, vien apie savo dvejones ir supratimą, tačiau labai džiugu, kad įžvelgi kažką artimo sau:)
      Ačiū, kad skaitai!

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

kada ateina suvokimas, jog gyveni gerai?

šešios stygos vidurnaktį

Tobulas rudens rytas