Aš noriu žvaigždėto vasaros dangaus


..tokio šilto, gaivaus ir beprotiškai gražaus. Noriu naktį išeiti į lauką ir stebėti krentančias žvaigždes, arba žiūrėti į jas ir galvoti. Apie viską : gyvenimą, jausmus, nuotaikas, draugus, ateitį, norus. Norus, kurių galbūt niekada neįgyvendinsiu, nors kaip sakoma, nereikia būti pesimistu, reikia žiūrėti į priekį šviesiai ir siekti to.....
Dar aš noriu švelnaus ir žaismingo vėjo, kuris galėtų lengvai kedenti mano plaukus, karts nuo karto pūstelti lengvą ir šviesią suknutę, ir žalius laukus paverstų banguojančia jūra, po kurią aš galėčiau plaukioti ir daryti kvailas nuotraukas.


 ...laukiu nesulaukiu kada galėsiu gerti kavą ant pievutės ir skaityti mėgstamą knygą. Galbūt kokią nors seną ir pageltusią, rastą tokio pat amžiaus medinėje lentynoje, o gal ir naują - kvepiančiais lapais,ir braškančia nugarėle, kai ją atversiu pirmą kartą - ką tik nusipirktą iš knygyno. 
Aš nemanau, kad knygų skaitymas vasarą yra kvaila, moksliukiška ar nuobodu - juk jos dar niekam nepakenkė. Be to, jeigu randi įdomų kūrinį , į jį tiesiog... "pasineri", ir negali išlipti iš knygos puslapių kol jos neperskaitysi. Taip lavini savo vaizduotę, o jai juk ribų nėra!


Taip pat aš noriu nuostabių vasaros saulėlydžių, į kuriuos galėčiau žiūrėti ilgai ilgai, juos fotografuoti, ir vėlgi - galvoti. Kartais perkračiusi smegeninę suprantu, kad aš tikra svajotoja. Mėgstu pabūti viena, nors daugumai aplinkinių atrodo, kad esu linksma ir draugiška. Taip, tokia esu, bet yra ir kita mano pusė - tylios svajotojos ir rašytojos. (oj, kaip gražiai čia išsireiškiau) O kartais galiu atsisėdusi viena verkti dėl įprastų dalykų, minčių ar menkų įvykių, kurie kažkaip keičia gyvenimą ar priverčia susimąstyti. Juk kiekvienas, net ir pats "kiečiausias" ir tvirčiausią kiautą turintis žmogus turi išsilieti ir pagalvoti kas jo laukė, laukia, lauks.


Bet labiausiai aš noriu tos laisvės, kurią galiu jausti vasarą. Kai kiekvienas gryno oro įkvėpimas lygus gurkšniui laisvės ir poilsio. Poilsio, kurį užsitarnavome po 9 mėnesių mokslo, vargų ir įvairių darbų.
Vasara - šventas dalykas! Niekas neatims šio metų laiko  iš mūsų. Laiko, kai darome pačius linksmiausius ir mieliausius dalykus : maudomės, juokiamės, būname su draugais, stebim lietų, išsipasakojame geriausiems draugams, keliaujame, valgome ledus, apsipirkinėjame...Vardinti ir vardinti - juk vasarą galima tiek daug nuveikti!


Tad nešvaistykime vasaros veltui!
Linkiu, jog ji būtų pati geriausia. O ji prasideda jau rytoj.

Gero vakaro,
Rūta ♥



Komentarai

  1. Labai patiko straipsnis. Puikiai rašai Rūta <3

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mažyle, man taip pat patiko. Galiu pasakyti net labiau nei kiti įrašai apie madą.
    Tikrai gražios mintys išdėliotos gražiai. Džiaugiuosi už Tave ir nepamiršk per tą ilgai lauktą vasarą daug rašyti.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

kada ateina suvokimas, jog gyveni gerai?

šešios stygos vidurnaktį

Tobulas rudens rytas