5 dalykai kurie daro mano gyvenimą linksmesnį.

Pasaulyje yra begalė dalykų ir daiktų. Kai kuriuos mes naudojame kasdien, kaip paprastus ir reikalingus atlikti vienam ar kitam darbui ar veiksmui. Kituos - naudojame tik ypatingai progai, kaip pavyzdžiui, brangius auskarus ar vakarinę suknelę.
Visai kita rūšis - daiktai, ar prisiminimai, padovanoti labai brangaus žmogaus. Tokius dalykus saugome ilgai. Gal net visą gyvenimą.

Bet aš šiandien kalbėsiu netik apie konkrečius daiktus, o 5 DALYKUS, kurie praskaidrina mano dienas ir rutiną. Žinoma, tokie dalykai kaip šiluma, meilė, džiaugsmas, šeima, draugai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Todėl aš kalbėsiu apie 5 truputį...paprastesnius dalykus :)

1.Kava
Aš myliu kavą, tu myli kavą, jis myli kavą ir mes visi mylime kavą!
Neįsivaizduoju savo savaitgalių ir paprastų savaitės dienų be puodelio karštos kavos. Kartais, netgi palepinu save kapučino su pieno putomis ir užbarstau šokolado. Toks jausmas, lyg nukeliauji į rojų ir vėl grįžti į Žemę.
Man ji padeda svajoti. Rašyti. Man patinka ją gurkšnoti ir stebėti lietaus lašus ant lango, kurie lenktyniauja vienas su kitu.
Aš myliu kavą. Labai.

2.Saldumynai

Be saldumynų aš neįsivaizduoju savo gyvenimo. Rimtai. Negalėčiau ištverti nei vienos dienos be jų. Jie lyg...narkotikai. Jei jau paragauni - negali sustoti.
Sakoma, dangus neapčiuopiamas. Tai melas! Paragauk spurgų aplietų šokoladu arba sūrio torto su braškėmis, ir suprasi - jog dangus tau ant liežuvio. Tada ir diena praskaidrės, ir nuotaika pakils.

3.Knygos
Nors neskaitau jų labai dažnai, nes trūksta laiko, vis tiek jas be galo myliu. O jeigu jau pradedu skaityti, tau jau įsijaučiu visa, atsijungiu nuo savo pasaulio ir įžengiu į knygą - tampu dar viena veikėja, matau aplinką, vaizdus... Kol kas įspūdingiausios ir pačios įsimintiniausios knygos yra:
  • Haris Poteris ir mirties relikvijos
  • Mergina su drakono tatuiruote ir kitos 2 dalys
  • Bado žaidynes (kurią vakar pabaigiau skaityti, nereali)


4.Muzika ir šokiaiŽinot, muzika man visada atrodė kažkas stebuklingo. Kažkas nepaprasto, ir paliečiančio širdį. (Aišku, nekalbu apie Pop'sinius dainininkus ar dainininkes kurie dainuoja kūno dalim). Ji visada padeda ir atpalaiduoja. Kai tau liūdna, kai linksma, kai nori viską išdaužyti ir išeiti pro duris.Man patinka, kai girdžiu puikų balsą ir man pašiurpsta oda. Geras jausmas. O ir apie šokius galėčiau pasakyti tą patį - kažkas nuostabaus. Šokdamas....gali išreikšti savo nuotaiką, jausmus, netgi pyktį. Man patinka šokti - lankau būrelį, o kartais šoku namuose, pasileidžiu muziką ir šoku. Gal Jums pasirodysiu kaip kvailė, bet aš tikrai tai darau. Ir man sekasi neblogai!


5.Mada

Mada mane pasiglemžė netikėtai ir visai nelauktai. Pernai. Prisimenu, kai maždaug prieš 2 metus žaidžiau žaidimą stardoll.com, maniau, kad mada tėra tik podiumai, manekenės, brangūs rūbai ir visi panašūs elitiniai dalykai. Bet vėliau žaisdama supratau, jog kitos merginos kuria savo stilių žaidime. Tad pradėjau ir aš. Žinoma, iš pradžių viskas buvo tragiška, nemaniau, kad man stilius ir mada patiks. Bet vėliau, mano įgūdžiai gerėjo, taip pat ir straipsnių rašymo! Rašiau keliuose blog'uose stardoll'o tematika, kai dabar prisimenu, kiek džiaugsmo teikdavo kiekvienas sekėjas, kiekvienas komentaras....
Vėliau supratau kad reikia mesti vaikiškus žaidimus, ir užsiimti tuo iš tikrųjų. Ne sapalioti blog'uose , kuriuose aptariamos lėlės. Man reikėjo daugiau, reikėjo tobulėti, rašyti straipsnius apie madą, stilių kuriais susidomėjau ir siekti savo svajonės - tapti žurnaliste.
Reikėjo apžvelgti SAVO PAČIOS stilių, aprangą. Tada supratau, kaip atrodžiau vienodai. Kaip nemėgau įvairių spalvų, kaip norėdavau pirkti tai, 'ką turi kitos'. Bet viskas pasikeitė. Nenoriu būti pilka masė.
Šios mintys visada man suteikia vilties, kai būna sunku. Mokykloje, ar namuose, kai turiu problemų, bet tai verčia mane atsitiesti ir mąstyti apie ateitį, galbūt gerą karjerą kokiame nors leidinyje.


Taigi štai - 5 dalykai, kurie yra be galo svarbūs mano gyvenime. Net ir tokia smulkmena kaip kava, cha! Be taip tikrai yra. (Šiandien jau išgėriau 3 puodelius. Nesveika, Rūta, nesveika tiek gerti). Bet tokių dalykų yra DAUG DAUGIAU, tik šie labiausiai džiugina, ir ragina žiūrėti į priekį, pasakyti sau "Tavo gyvenimas nuostabus!"

Gero vakaro,
Rūta.

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

kada ateina suvokimas, jog gyveni gerai?

šešios stygos vidurnaktį

Tobulas rudens rytas